Chianti

"...I ate his liver with some fatherbeans and a nice Chianti...". Hm, tänkte jag, jag kanske skulle säga ""...I ate my girlfriends liver with some fatherbeans and a nice Chianti...", när jag botaniserade på systemet idag. Valet föll på Piccini. Vinet håller måttet när det ligger på runt 16 grader Celsius(enligt rek.), men det tappar helt karaktär när det blir varmare :-( .
"...I ate his liver with some fatherbeans and a nice Chianti...". Hm, tänkte jag, jag kanske skulle säga ""...I ate my girlfriends liver with some fatherbeans and a nice Chianti...", när jag botaniserade på systemet idag. Valet föll på Piccini. Vinet håller måttet när det ligger på runt 16 grader Celsius(enligt rek.), men det tappar helt karaktär när det blir varmare :-( .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0