Professional Tester

För att få mina kollegor att skumma igenom PT, anordnade jag en liten tävling. Den som kunde ange vilken ras en hund hade i tidningen vann en flaska vin. Svaren haglade direkt inte in. Vinsten, ett presentkort på Systembolaget hamnade i 08. Skall bli intressant se och om min arbetsgivare säger något om mitt tilltag.
För att få mina kollegor att skumma igenom PT, anordnade jag en liten tävling. Den som kunde ange vilken ras en hund hade i tidningen vann en flaska vin. Svaren haglade direkt inte in. Vinsten, ett presentkort på Systembolaget hamnade i 08. Skall bli intressant se och om min arbetsgivare säger något om mitt tilltag.
http://www.professionaltester.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0